* 090226

idag har varit en soft dag faktiskt! hade idrott sista lektionen som var helt urflippad! jag och jonna ägde på volleybollen, höhö. vår klass är inte normala någonstans :P när vi slutade så åkte jag, josefine, maggan och jonna in till stan för att fika på espresso house :) sedan mötte vi filip på bussen och då ville även han följa med, trevlans =) tycker lite synd om honom, den stackarn har ont överallt ;/ <3 iaf, gick även inom gina tricot imorse vid 10 när jag kom med bussen. för min syster hade lagt undan ett par tights till mig , såna som jag letat efter typ hela förra terminen! så nu hade jag turen att det fanns ett par kvar i min storlek ;) ibland har jag tur minsann. jag tog bussen hem vid 15.15 och nu gör jag inte så mycket, är mätt som en plätt. haha ^^ ska nog plugga lite, om jag orkar. eller kanske läsa frida-tidningen istället? ja, det lät som ett bättre förslag! ha de sålänge! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0