* 090211

just nu sitter jag i skolan, långtråkigt för jag har en håla på typ mer än 1 timme .. suck! nu är det bara imorgon kvar också sen är det loov. riktigt efterlängtat. vad händer idag då? inget speciellt för min del, slutar vid 3 och ska åka direkt hem och plugga (y) skriva på psykologi arbetet. sen kommer det massa bra på tvn ikväll med så måste hinna bli klar tills innan 8!
vad ska alla andra hitta på idag? jag kanske skriver senare mina kära läsare, hah ^^




hittade en väldigt gammal bild på mig.. nästan precis när vi börjat ettan,
nångång i sep/okt 07 :)
miss the old times!


Kommentarer
Postat av: bella

den bilden är fin :) <33

2009-02-11 @ 14:21:27
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0