Thailand 2010?!

Idag kom pappa och hans flickvän hem från Thailand och jag var snabb på att fråga när nästa resa blir av då jag bestämt mig för att verkligen följa med denna gång. Då sa pappa att det antagligen blir i maj - alltså om bara ca 5 månader!! Jag hoppas verkligen att det blir så och att jag kan hänga med. För isåfall blir det perfekt inför balen & studenten, kommer vara en niggah ju!! Hehe. Men isåfall måste vi nästan åka i början av maj så att jag inte missar för mycket sista månaden i skolan, vill ju ändå vara med de sista veckorna liksom.. Men om det bara är 2 veckor i början av maj så tvekar jag inte en sekund. Hoppas på att Emelie kan följa med också, det hade varit awesome!!

Så.. Thailand i maj 2010 innebär - antagligen missa den allra sista studentfesten (tar emot ngt enormt mycket..) men får väl se det från den ljusa sidan.. - missa de sista galna veckorna jag har kvar i skolan någonsin, de som alla säger är det bästa de varit med om.. - kan bli jobbigt med allt skolarbete som jag brukar vara riktigt flitig med att lämna in i allra sista sekunden, vilket jag antagligen inte kan göra isåfall.. men whatahell, jag får se det positivt isåfall. Kommer vara 1000 gånger brunare än alla andra (och finare, mohaha ;) och få resa till ett ställe jag aldrig varit förut men alltid velat åka till.. kommer nog bli toppen, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa!


bild från Thailand som Emelie tog nu när hon var där för några veckor sedan..
Ser verkligen helt underbart ut och jag vet att jag hade trivts som fisken i vattnet. Så himla vackert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0