My 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gick ut på krogen lagligt för första gången.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är inget för mig. Vet ändå att jag aldrig skulle hållt dem..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag otroligt tacksam för!
5. Vilka länder besökte du? Inga, riktigt tråkigt =( får bli en (stor) ändring 2010..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? MER RESOR!! älskar ju att resa! Och en trogen och underbar pojkvän, något som jag har väääldigt svårt för att hitta! =P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det är flera stycken! Bland andra 28-31 januari, då vi åkte till Berlin med tyskan. 19 juni - midsommarafton i Helsingborg mfl.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag bestämde mig för att ta tag i skolan rejält, tro mer på mig själv, att jag kan åstadkomma så mycket mer om jag bara vill.
9. Största misstaget? Vet faktiskt inte, inget speciellt tror jag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar bara
11. Bästa köpet? Måste nog säga alla kläder, hehe..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Struntsaker och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det finns säkerligen något. Men inget som jag kan komma på just nu, återkommer om jag kommer på något speciellt sådär! ;)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas, I know you want me och alla black eyed peas låtar, speciellt I got a feeling!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var nog snäppet gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnat mindre på vad andra säger och gått min egna väg.. Inte lagt ner så mycket energi på vänner som sviker, pratar skit om en osv - bråk & tjafs framför allt.. Riktigt slöseri med tid enligt mig ..
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och släkten
19. Blev du kär i år? Nej, tyvärr.
20. Favoritprogram på TV? The Hills och såklart årets specialare - Svenska Hollywoodfruar.
21. Bästa boken du läste i år? Läser inte så ofta, men har nyss börjat läsa Carolina Gynnings Ego Girl och den är sjukt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? Good question.. vet faktiskt inte. Att black eyed peas gör jääkligt grymma låtar
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina svarta skinnstövlar och en volumemaster, typ det enda jag önskat mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nix
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Just på min födelsedag (som var en måndag) gjorde jag inget speciellt, firade lite smått med familjen och ett par bekanta bara. Men den 7:e hade jag släktkalas och den 13:e firade jag ute med mina vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Åter igen - mer resor! Och några tusen på kontot, hehe.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite blandad, väldigt förändrad jämfört med tidigare år. Har blivit väligt mycket leggings det senaste året, är typ besatt!
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar med vännerna, sommardagarna på stranden/after beachen/partyn på kvällarna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Brody Jenner *mums*
31. Vem saknade du? Min papi när han var i Thailand i en månad. Annars bara gamla vänner som man tappat kontakten med.. lite tråkigt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många fina människor i år, de vet nog själva vilka det är. Och jag är evigt tacksam att jag fått chansen att lära känna dessa människor för det är såna personer som jag verkligen vill ska vara en del av mitt liv.
33. Årets sjukaste?
Att jag glömde lösa dörren EN natt och några timmar senare så är det en vilt främmande människa i huset (som dessutom sedan visade sig vara en av Kenzas bästa vänner - Dilay!) Haha helt sjukt, kan fortfarande inte fatta att det där har hänt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Gud, hur söt är inte du på en skala? TACK SÅ HEMSKT MYCKET. Dagens kommentar eller vad? Är så himla glad verkligen! PUSS!

2009-12-29 @ 02:09:44
URL: http://rstahl.devote.se
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Kul å va 18! de blev jag med ganska nyss.. trist att man fyller så sent dock!!

2009-12-30 @ 15:46:49
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!!

haha, whaat? vad gjorde hon i ditt hus?

2009-12-30 @ 18:08:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej ! Nu har jag en fråga till dig, hur ska du fira nyår & har du något nyårslöfte? svara gärna i kommentarer ! Gott nytt år, kram Malin. :)

2009-12-31 @ 14:05:16
URL: http://tegelunge.blogg.se/
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 15:46:38
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0