jullov!

Finally!! Idag började mitt jullov kan man väl säga, ska bara va i skolan ca 2 timmar imorn.. härligt. fick även reda på mina betyg idag, nästan bara VGn och MVGn i slutbetyg, känns mycket mycket bra =)

Annars då? Var på studentfest i tisdags vilket var gaalet! Dock inte lika kul som förra men ändå helt ok. Mitt i allt så började ju snön falla ner, så det vart lite kallt där efter 12 men vi överlevde det med. Dagen efter var inte lika rolig efter bara 3 timmars sömn, men det var det lätt värt!

Btw så har snön verkligen lagt sig här nu i södra Sverige. kallt som jag vet inte vad har det vart idag, brr.. gillar inte vintern speciellt mycket. men nu siktar vi mot sommaren och hoppas på att den är här lika fort som förra året!



 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0