Christmas pics #1

Blev väckt klockan halv 9 av Oliver som puttade på mig och sa att om jag inte gick upp genast så skulle jag inte få någon julklapp (vi får alltid öppna 1 på julaftonsmorgonen) haha, så jag hade väl inget val så jag pallrade mig upp strax innan 9.. Julen firades i år hemma hos Peters bror Henrik m.familj. Det var trevligt och vi fick t.o.m besök av ingen mindre än tomten (den riktiga såklart) hehe. Senare på kvällen åkte vi hem och fortsatte firandet med mormor&janne. Sedan var ännu en jul avklarad! =) Hade ni en trevlig jul? Vilken tur vi hade som iaf fick en vit jul, händer inte alltför ofta nuförtiden!


syster, nyss hemkommen från Thailand, därav en nyans brunare än mig.. haha




sisters

Lägger in fler bilder imorgon, får bli en del 2.. Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna mer. Har varit hos morfar&inger hela dagen och avklarat det sista julfirandet för i år. Kul men det tar på krafterna, hehe. Så ska nog försöka sova nu, hörs imorn! Puss & Godnatt! ♥

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0