090407

har precis varit ute en lång runda med bella och diesel :) inte lika fint väder idag men hoppas på finare i slutet av veckan!
imorse väcktes jag av en liten skit som hoppade på mig och pussade mig. mamma skulle åka vid halv 8 så då kom hon upp med henne och la henne i min säng. men hon ville inte sova mer efter en hel natts sömn utan hoppade istället runt i hela sängen och försökte hoppa ner, så jag fick motvilligt gå upp och leka med henne :p men hon är så söt så det gjorde inte så mycket! :)

just nu sitter jag här och äter ben&jerry's half baked med chokladbitar och kakbitar i, lätt den godaste jag ätit! idag kommer inte att hända så mycket , förutom att vi ska på kalas ikväll ^^ min kusin fyller 1 år! kanske inte så jättekul men jag har ändå inget annat för mig så. ska ta med lillen dit så jag behöver inte oroa mig iaf xp

hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea olsson

aw tack :)

2009-04-10 @ 15:11:21
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0