torsdag

det blev ingen skola för mig idag, eftersom att jag kände att jag har så mycket plugg att göra nu, och allt är tills nästa vecka.. så jag vaknade redan klockan 8 och började plugga halv 9. så ambitiös har jag nog inte varit på länge asså! :p sen satt jag i någon timme, till 12 ungefär då jag gick ut och solade i det fina vädret. fick faktiskt ganska mkt färg, man ser skillnad iaf. sen vid 2 gick jag in igen och började på min praktikrapport, har gjort halv nu så kommer antagligen bli klar idag eller imorgon, skönt! idrottsinlämningen blev jag klar med igår.. nu har jag precis duschat efter att pratat med jonna 1 timme och 7 minuter i tel :O wups, jag vet ngn som inte kommer bli så glad när räkningen kmr (a) haha. äsh! nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla om det är ngt bra på tvn, sen ska jag äta och plugga lite till förmodligen. imorgon är det fredag och äntligen helg :D på lördag blir det storparty, kommer bli askalas! ha de fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0