tisdag

idag efter skolan så åkte jag och rasmus in till stan och gick runt där i ca en timme. jag skulle hjälpa han att hitta en jacka, skor och solglasögon. men vi hittade allt förutom skor. vi gick in på soda, där han köpte en skit snygg jacka (som jag fick bestämma ;) hoho) där hittade jag även en heidi-klum tröja som jag velat ha jättlänge, men inte hittat någonstans. så nu såg jag att dem kommit in igen så fick bli en sån. den kostade tyvärr 300 kronor så nu är jag fattig .. men får pengar igen på lördag som tur va. vi tog bussen hem tjugo i fem och sen dess har jag bara pluggat och ätit lit, trrrråkigt! längtar verkligen tills helgen, då blir det party med trevligt folk :)

imorgon är en lång dag, börjar redan halv 9 och går till 3 :S vi har yrkesmässa där vi själva har fått välja vad vi vill gå på. jag har valt polis, journalist och arbete utomlands. hoppas det blir kul iaf! ska fortsätta läsa lite i min underbara psykologi bok nu ;) tjao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0