sommardag !

idag har jag bella och ronja varit i staden några timmar. direkt när vi kom in så gick vi till espresso house och satte oss där. åt scones och drack frapino och steekte! fick faktiskt lite färg, var ju hur varmt som helst idag. senare gick vi till videomix och köpte ben&jerry's (y) smarrigt. sen följde jag med hem till bella och vi la oss o solade och pratade en stund. sen kollade vi på girls of the playboy mansion avsnitt, och sist men inte minst gick jag och ronja ut och hoppade studsmatta och tog massa kort ! det var i princip min dag det. eller, förutom att jag satt och pluggade hela förmiddagen, det var verkligen inte kul. när solen sken och allt! men bella ringde som tur var och räddade mig ifrån allt plugg, så då fick jag en ursäkt att inte plugga mer..

bjuder på lite bilder från denna soliga dag :)
  
  
 

Kommentarer
Postat av: bella

haha jag är räddaren i nöden (A) <33 när slutar du imorgon (onsdag)? <33

2009-04-14 @ 10:21:13
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0