min söndag

idag har jag legat ute och solat mesta delen av dagen och passat den lilla skiten. hon har börjat bli jättebusig nu, springer runt som en galning i trädgården och bär runt på saker som är större än hela hon själv :p sen kan hon inte sova om man inte sätter sig ner med henne, måste hela tiden ligga i knät, verkligen som en bebis! sen har jag även kollat på girls of the playboy mansion - marathon på E! synd bara att det är sista säsongen nu för det är faktiskt kul att kolla på. jag skulle utan tvekan kunna leva det livet som dem gör, få allt serverat. Kendra hade ju inte ens betalat en räkning i hela sitt liv? snacka om att leva drömmen, haha !

det känns skönt att skolan inte börjar förräns på onsdag, vi har studiedag på tisdag så får 1 dag extra. men måste plugga dessa sista lediga dagarna ... aja har inte så mkt mer att skriva, ska gå ner och äta mat som mamma gjort till mig nu! så vi hörs någon annan dag när jag har nåt intressant att berätta :) ♥


Kommentarer
Postat av: bella

ah det var typ bara sånna jag inte sett :P sitter och kollar på det nu med :D:D LOVE IT!!!

2009-04-13 @ 20:38:57
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0