livet förändras, var jag än går ..

även idag blev det en tripp in till staden. jonna ringde vid 1 och frågade om jag ville ses, självklart! har inte sett henne på hela lovet heller så. idag var hon räddaren från mitt pluggande, satt i typ 3 timmar och skrev ;S verkligen inte kul! så jag tog bussen in till stan vid kvart över 2, vi mötte upp joper och gick till espresso. jag köpte en frapino som vanligt! det var ganska mycket folk där så vi bestämde oss att ta med oss drickan. vi gick och satte oss på bryggan vid nissan och pratade i några timmar, mysigt :) även idag var det hur varmt som helst, kände att det brände lite på armarna :p sen kom även jossan en stund också :) jag skulle ta bussen hem 17.15, trodde ju jag. så jag gick mot bussen vid 5 över typ, och när jag kommer dit så ser jag att den skulle gått 12 över, aah så sur jag blev! hade missat den precis. så fick sitta och vänta i en kvart på 400an så kom mamma och hämtade mig på andra sidan, tur de! imorgon är det tyvärr skola, hoppas verkligen inte att det är strålande sol då för jag börjar 8 och slutar vid 3 !! inte kul. sen ska jag nog gå på stan en snabbis också. måste hitta något tills fredag, fest med sommartema hemma hos jonna och jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig ^^ har ju typ bara svartta kläder x) aja får se om jag hittar nåt..

btw, läste nyss mitt horoskop i FRIDA-tidningen, och denna månaden stämde det läskigt bra in på mig.

Skorpionen
24/10-22/11
Allmänt: Även om du inte har stor lust att arbeta i skolan/på jobbet, så hopas uppgifterna och det är bara att bita ihop och göra det du ska. Tillvaron tycks ljusna socialt sett. Du och dina polare trivs bra ihop och eventuella struligheter har retts ut. Mycket tyder också på att du återförenas med en kär släkting eller kompis från en annan stad.
Kärlek: Planeternas position gynnar dig. Du som är fri vibbar extra sexigt och energiskt. Din kärlekskraft kan ta dig nästan hur långt som helst.

Det där första stämmer ju in så klockrent!! vill helst slippa allt vad skolan innebär just nu, (förutom kompisarna där) är så sjukt skoltrött, trots nästan 2 veckors lov.. Sen det där med att jag och mina vänner trivs bra ihop stämmer ju. Och det där sista med att jag återförenas med en släkting stämmer också. För några dagar sedan så hittade jag min syssling på facebook, eller jag och mamma började prata om dem och så sa hon att jag kanske hittar henne på fb, och det gjorde jag med. Så nu igår accpeterade hon min vänförfrågan och idag skickade jag iväg ett mail till henne. Och hon bor i Stockholm. vi var brevvänner förut när vi var mindre men har inte hörts av på flera år nu, säkert 7-8 år ! ska bli kul att se om hon fortfarande minns mig, men det tror jag nog :)

och det sist nämnda låter ju inte helt fel? ;)

 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Josefine!



Satt och googla mitt namn (för skoj skull) :) och hittade dig, som också är blond, blåögd och verkar vara ifrån malmö?



Kolla gärna in din namnes sida ;)

2009-04-14 @ 21:52:12
URL: http://www.stilindex.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0