heeya

idag har inte hänt så mycket, har pluggat för det mesta. skrivit klart praktikrapporten, ska egentligen inte vara inlämnad förräns på torsdag men jag kände för att göra klart den ändå (y) :p sen har jag gjort klart alla 32 instuderingsfrågor till psykologi provet ^^ inte kul. men känns skönt att ha det gjort så nu måste jag bara få in dem i huvet med! imorgon ska jag och rebecca ha livräddning på badhuset, fast vet inte med vilken klass än :S bara för att vi missade det när vår klass hade de i vintras, och om vi inte gör det så får vi inte G i idrott? :S cp. men jag får väl motvilligt hoppa i det iskalla vattnet..

det blir en kort skolvecka denna veckan, på torsdag har vi kulturdag och på fredag är ju alla lediga. Valborg på torsdag vafan :D då är det fest som gäller, dock vet jag inte var än men det löser sig. ska försöka få en lite mer lyckad helg denna helgen, höhö! ha det fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0