gårdagen

jag hade en jättekul kväll igår hemma hos jonna, fast med lite trubbel som vanligt men det är väl sånt man får räkna med om man bjudit ca 50 pers? :p dagen började iaf med att jag var i skolan 9.30-12.30. sen mötte jag upp jonna istan och vi gick runt lite sen solade jag. fick faktiskt jätte mycket färg i det solariet, solade i 20 minuter på suntime och det var hur bra som helst! billigt med. sen när vi kom hem till henne duschade vi sen la vi oss och solade utomhus. vi började fixa oss lite smått vid 4, jonna lockade hela mitt hår och det blev hur fint som helst, har nog aldrig varit så fin i mitt hår någonsin !! vid 6 började det trilla in folk och sen fortsatte det så hela kvällen. mycket trevligt folk måste jag säga, jag hade supertrevligt :) det blev mycket dans vilket resulterade i att jag har träningsverk i mina ben idag :( haha.. kände det innan när jag skulle gå i trappan, smällar man får ta! vid 7 så vaknade jag av att henke låg och snarkade som en död gris, helt seriöst det kunde ha vart jordbävning eller något xD så jag kunde inte sova mer så det var bara till att väcka de andra och gå ner och börja städa. jag trodde fan inte mina ögon när vi kom ner.. skit precis ÖVERALLT! man kunde tro att det var ett gäng grisar som haft party där eller nåt ;p vi fick ihop ungefär 8 påsar med bara flaskor och annan skit. gick och plockade i TRRE timmar, trots en baksmälla som man inte skojar med (y) living the dreeeam. men det roligaste under hela kvällen var fan andré, den killen alltså. vi skulle gå ner och se vad han hade för sig inatt vid 2 tiden ungefär, då springer han runt i kalsonger och har satt på harry potter filmen på tvn, utan ljud. sprang han runt där och kollade på tvn lite då och då. hahaah som jag flabbade åt honom! såg ut som ett offer där helt ensam. men det slutade inte där, nej, utan han hade tydligen terroriserat joper halva natten/morgonen med. vid 4 ville han gå och köpa hamburgare på mcdonalds, är de ens öppet då liksom? :p men så sa joper att han ville sova lite först, då säger andre; okejdå, men jag ställer alarmet på halv 6 då ! hahaha xd mongo eller vad. sen hade han stuckit därifrån någongång vid 5 tiden och då tar man inte den vanliga vägen om man heter andré, utan då hoppar man ut genom fönstret i vardagsrummet ?! xD var väl en god tanke ändå kanske eftersom att han inte skulle kunnat låsa dörren igen om han gått där, haha :P

det var min fredag det, idag blir det bara till att ta det lugnt ! tv och goooodis. hoppas alla ni där ute mår fint! puss ♥

  
  
  
   
  
  
   

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

sv: nej jag vet inte de :) men ja återkommer så fort dom kommer ut med det :) ny tävling på bloggen, var med du också :)

2009-04-18 @ 16:48:30
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: pillan

yes det är jag :)

åh tacktack :D :D

kram

2009-04-18 @ 18:56:49
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0