fullkomligt död och utslagen !! - ÄNTLIGEN HEMMA !!

jag skojar inte, har nog aldrig varit såhär trött i HELA mitt liv. FYFAN I HELVETET VAD HEMSKT DET VAR ELLER !! AAAAAAH. jag blir så arg bara jag tänker på hur mkt vi plågades :S visst som dem sa, att om några veckor kanske vi bara ser det här som en kul grej och kan titta tillbaka och skratta åt oss själva, det kommer jag nog göra med, men kommer fortfarande tycka att det dem gjorde mot oss var SJUKT dåligt och att dem inte ens kunde sagt någonting innan :S jag höll förfan på att dö där ute? i princip.

det började iaf med att vi kom dit vid 10 på morgonen igår, då delades vi direkt in i grupper om 8 stycken i varje. jag kom bara med såna från min klass och B klassen så min grupp var helt okej. det vi skulle göra under dagen var att vi skulle gå,gå,gå och åter igen !! jag tror inte ens jag vill veta hur långt vi gick men någonstans mellan 1,5-2 mil var det iallafall. vi fick en karta där det fanns olika bokstäver utsatta. vid varje bokstav fanns det en uppgift att utföra och för att bli godkända på den så var dem som stod vi stationen tvugna att godkänna den, alla våra blev godkända. när vi var klara med den första som låg ca en halvtimme rakt ut i skogen så skulle vi gå tillbaka heela vägen igen där vi började och sen till nästa uppgift som låg typ 20 minuter åt andra hållet av skogen.. såhär höll vi på från klockan 10 till klockan 4 på eftermiddagen, gissa om vi var döda sen ?! gick fram och tillbaka och till slut så hade jag tillochmed ont i mina höfter, har aldrig någonsin fått det innan så måste ju varit något slags tecken på att vi gått väldigt långt. men till slut verkade dem iaf fatta att vi inte skulle klara alla 11 uppgifterna tills klockan 4 så dem sa att vi slapp dem 3 sista, vår första tanke var då "gud kanske finns ändå?". vi blev tillsagda att gå tillbaka till husen där vi började, eller med andra ord en lada och en liten skitstuga.. väl där tänkte vi yes äntligen MAAT , för ingen hade ätit sen 6-7 på morgonen. men nejdå, då skulle vi börja BYGGA VÅRA EGNA VINDSKYDD !!!!!! jag trodde seriöst att jag skulle dö där ute. helt sjukt. ingen som helst erfarenhet, har fan aldrig sovit ute i skogen innan eller något sånt. inte nog med det, vissa lag hade vunnit stora sopsäckar med mat och där i låg potatis, morot, citron, fisk, bröd och salt & peppar :S det tyckte dem tydligen att vi skulle göra mat utav. men vi hade ingen grill eller något sånt, nej nej utan vi fick först sitta och göra upp vår egna eld och sen hämta tjocka pinnar som vi kunde ställa grytorna på.. ja ni hur ju själva hur det låter, värsta medelålders tiden. vi lever på 2000-talet nu och behöver inte laga mat som dem gjorde för 1000 år sedan !! sen vindskyddet, vi var ju helt säkra på att det var såna vanliga av trä men då var allt dem hade gett oss plast som vi skulle ha som tak! generöst av dem va? så det var bara att dela in vår grupp på 30 pers att göra olika saker, några lagade mat och resten byggde vindskyddet. fick gå och såga ner granar i skogen och försöka hitta torra grenar som vi kunde elda med. allt det här tog ungefär 4 timmar. vi började typ halv 5 och var klara typ halv 9.

jag menar, när tillochmed folk RYMMER därifrån så borde man väl fatta ? det var sånt militärt område så inga föräldrar eller någon annan fick komma in där, så två tjejer rymde därifrån mitt i natten xD och blev jagade av militärerna ;P haha ^^

man trodde först att det var ett april skämt men det var det ju tyvärr inte ! nu ska jag gotta ner mig i soffan och kolla på tv och äta choklad :D sova i min egna säng inatt <333 ledig imorgon och det klagar man ju inte på ! ;) hej å godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: HHHUULLLDDDAAA

sv, haha oj skrev fel xD orkar inte ändra (a)

ja, stureeleverna var pantade i skallen, tjejerna där sminkade ju sig och allt, men ba okej? inte precis lönt att göra det xD menmen, glad som fan att det är över :P

2009-04-01 @ 20:52:30
URL: http://sexibexii.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

sv: Ja de gör de, likadant som på Roling stone omslaget, de skulle inte fått lika mycket pengar om de fotade var för sig, så de är där de ligger skulle ja tro :)

2009-04-01 @ 21:00:33
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0