fredag = party all night long!

hej alla glada! solen skiner här utanför och jag skäms lite över mig själv för att jag inte har varit ute och solat idag. men har hållt på att fixa allt inför ikväll typ hela dagen. duschade redan vid 12 så har inte hunnit helt enkelt.. imorse gick jag och bella en runda med diesel! :)

ikväll bär det av till hylte och äggaspelen (tycker det låter så kul? haha). sen ska vi på fest hos hugo, där kommer det förmodligen vara massa trevligt folk, alltid kul! får se om vi kommer hem på något sätt inatt, för sista bussen går hem 01.17 och då brukar inte bella och josefine vilja åka hem, haha x) kanske slänger in en dagens outfit sen vilket jag typ aldrig brukar göra , men får ju prova något nytt ibland ;) ha de fint ! pusspådig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0