Fotbollskväll

idag när jag slutade vid tjugo i två så mötte jag upp bella istan och vi gick runt lite, jag köpte mig ett par skor på h&m, sneakers liknande. typ som tygskor fast lite högre elr vad man ska säga, svarta :) och nu har jag superduper mycket skoskav, buhuu. det slutade med att jag tog av mig skorna och gick med bara sockar hem xD hatar skoskav! men får köra på plåster imon och hoppas det blir bättre.

ikväll har vi varit på fotboll, HBK-DIF. när vi gick därifrån stod det 1-0 till HBK, men vi gick redan efter en timma eftersom att vi var så jäkla hungriga. så vi gick till la cocharacha och åt nachostallrik med kyckling, riktigt gott! till slut tog vi bussen hem halv 9 och nu hamnade jag här. hade egentligen inte tänkt skriva här nu eftersom att jag ska upp redan klockan 6, när jag egentligen börjar klockan halv 11 (!!!) vi har kulturdag imorgon så vi börjar tidigare men slutar också tidigare, som tur va. funderade starkt på att skita i det men kan lika gärna gå på den och sluta  tidigt sen åka hem och sola ;p på fredag är vi leediga vilket är riktigt skönt, äntligen får man sova länge. så nu ska jag gå och tvätta bort sminket och fixa allting sen slänga mig i soffan och kolla på E! kanalen, som alltid (y) btw, här i halmstad har det verkligen varit sommarväder idag, 25.6 grader i SKUGGAN :O helt sjuukt, men jag gillar't. ha det fint allesammans :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0