090428

idag hade jag som sagt livräddning med rebecca & sebbe från klassen och några fler från andra klasser som också missat det första gången. det gick hur bra som helst och jag livräddade rebecca på 1.45 minuter, snabbast av oss 15 som var där (y) det tog ungefär bara 40 minuter eftersom att vi valde att göra det först. så nu kan jag livrädda på riktigt också om det skulle vara så!

annars har det inte hänt något speciellt idag, tog bussen till mammas jobb vid halv 4 efter att vi fått sluta, eftersom att jag skulle åka med henne hem. jag fick även tillbaka min filmanalys i personlig utveckling idag, MVG! wey. mamma blev stolt över mig och var tvungen att visa sina jobbarkompisar vilken duktig dotter hon har, haha.

igår fick jag reda på att jag har hela huset för mig själv nästa helg, 8-10 och sen en helg efter det igen 22-24 maj !! as nice jue :) då ska antagligen emelie & philip komma hit någon kväll och grilla med mig, sen lär jag tvinga någon annan att sova här den andra natten för jag vågar inte sova helt själv i ett stort hus (a) ni kan ju alltid hojta till om någon är frivillig ;) men nu hörrni ska jag plugga på instuderingsfrågorna till mitt underbara psykologi prov, som jag egentligen har imorgon men har bestämt mig för att göra det nästa onsdag istället, om en vecka. för jag vill inte bara ha G och det kommer jag att få om jag gör de imorn så har en hel vecka på mig att plugga nu, heja mig! nu är det tisdag eftermiddag, vilket betyder att det nyaste the hills avsnittet ska ha kommit upp på den amerikanska mtv sidan :D så ska checka in där nu och kolla om det kommit upp än.

 det känns mindre great att jag missade nationella i engelska idag, uppsats skrivning. jag hade glömt bort helt att det var imorse vi skulle ha det så jag trodde att jag började som vanligt, 11.20. tills jonna ringer och frågar varför jag inte är i skolan halv 10. ahh så störande, för nu kommer det ta tid innan jag får göra det och kommer antagligen inte att få samma, men men alla gör vi tabbar här i livet i guess. funderar starkt på att skita i min tyska imorgon bitti med som börjar 8.15, mmmh!

hoppas ni haft en fin dag iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0