090424

goddagens .. kom hem för ca en timme sen för ja åkte med mamma. är lite stolt över mig själv för att jag gick på psykologin idag , höhö. med tanke på att jag hade mer än 2 timmars rast. men dem spenderades i stan med jonna, malin & jossan så jag överlevde det med. idag fick vi även tillbaka våra "att organisera klassen" i organisationen, fick MVG på den (y) tkr jag borde vara stolt över mig själv för det med. nu gäller det bara att gå mvg på den sista uppgiftten för att få det i betyget..

imorgon är det som sagt fest med rock tema, jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig.. men det måste jag försöka klura ut ikväll! nån som har något förslag? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0