* united states

jag vet inte vad det är med mig idag, men jag har börjat få sån riktigt USA-abstinens. jag måååste åka dit snart :O jag blir helt galen! haha, tänk själv liksom, få gå i alla affärerna där, se hollywood skylten LIVE, kanske träffa kändisar o allt sånt. helt underbaart! men som tur var så är ju redan den resan inbokad, iförsig om 2 somrar men tiden går fort och snart är jag där, hoppas jag :) alltså, sommaren 2010, året jag tar studenten. bättre blir det inte. kan se det framför mig, jag&bella vilsna mitt i Los Angeles, haha :D skitskoj kommer vi ha det!

idag är det tisdag och andra dagen på lovet. jag känner mig jättelat, har inte gjort någonting varken igår eller idag ;P hm inte likt mig. men jag har inte orkat. men imorgon tror jag att ja ska till stan en sväng, kanske hälsa på syster (:

på torsdag åker jag&bella till göteborg :D wei, efterlängtat verkligen. älskar den staden, så himla mysig :))
nu ska jag gå & kolla om det är nåt bra på tvn, puss&hej sålänge * <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0