hej alla söta!

igår vart de maskerad i åled, skit skoj faktiskt :D förutom vissa lite mindre roliga saker som hände (!!!!) men om man bortser från det så ;) jag och bella var självklart snyggast, utklädda till bunnies ;P lägger in lite bilder här nere.. idag, lördag har varit en riktigt slapp dag, har verkligen inte gjort någonting vettigt. kollat på tv och suttit vid datan har jag gjort :P haha. och varit en stund med världens bästa bella :) nu är klockan snart tolv och jag tror nog jag ska sova snart. är helt ensam hemma så det är lite små läskigt, men jag överlever.. puss&godnatt <3

bunnies ;D  :D 

Kommentarer
Postat av: linnea olsson

sv: aw tack, bara sanning (a)<3

2008-10-27 @ 13:42:53
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0