fredag 17 oktober

nu tänkte jag faktiskt ta tag i min blogg på allvar, även fast jag inte brukar skriva så jätte seriösa saker här.. har ju ändå inget bättre för mig så ;p

sitter i skolan och har engelska nu. vi ska skriva nån grej om english breakfast.. (?) men det går som vanligt inte så bra :P idag äre fredag vilket betyder helg :D vet inte vad jag ska göra idag riktigt, men blir nog bara att vara hemma. träffa tjejerna i klassen imorn hemma hos malin, myys :) de va längesen!

påtal om ingenting, jag fyller snart år .. och om jag ska vara ärlig så vill jag inte bli äldre nu, känns så hemskt att behöva "tvingas" bli vuxen, även fast jag inte kommer bli det bara för att jag fyller 17! men nästa år fyller jag 18 osen går det liksom bara utför känns det som, 19 , 20 flytta hemifrån barn familj, hjäääääälp! hahaha xD jeje nu tar vi en dag i taget. :) skriver kanske senare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0