bakis är bara förnamnet!

hej alla glada. om jag ska vara ärlig så mår jag, f ö r j ä v l i g t  idag!! ush förstår inte varför man gör de om&om igen även fast man vet vad resultatet kommer bli dagen efter. så nu så ska jag inte dricka mer på nåra helger framöver .. (?) säger jag nu. haha blir lite svårt att hålla. men jag ska definitvt inte dricka så som igår, för fyyy. ish ish, ångrar verkligen detta!! :P men iallafall, det var kul de jag minns från kvällen. halv 5 på morronen promenerade jag&rebecka hem till henne, kändes som att det tog en evighet fast det tog egentligen bara typ 10 min! sov tills ca halv 10.. och nu sen jag kom hem har jag bara legat o kollat the hills avsnitt. funderar på att sova lite men då kommer jag inte vara trött sen. jeje ni för ha en bra dag alla söta, jag ska försöka med det bästa .. x)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0