* tisdagsmorgon

inställd svenska idag så börjar inte förrens vid 2 nån gång :) skönt! har pluggat lite på ledarskapen, det känns skönt att man hinner med sånt på morgonen också. nu sitter jag här och lyssnar på agnes carlsson :)) älskar right here right now&champion. jätte gamla låtar jag vet - men så sjukt bra! tycker agnes är en jättebra artist.

idag ska jag ha tyskaprov, eller ah, ska skriva om en film som vi såg på förra veckan - fuhrerns elit. har sett den en gång innan men det är nog bara en hjälp nu när jag ska skriva vad den handlar om, dessutom på tyska ;P haha. får se hur detta kommer att gå. och förresten, påtal om tyskan, jag börjar längta till berlinresan nu, ska bli så hiimla kul. 28 januari sticker vi och är borta 4 dagar. kommer nog bli en lärorik resa på många sätt&vis! jag ser fram emot det.

eftersom att jag inte har något speciellt för mig  just nu så kan jag ju passa på att berätta lite om helgen också.
fredags - tjejkväll här hos mig. efter det drog vi alla på fest hos fredrik :)
lördags -  åkte till hylte där hugo hade fest. träffade massa nytt&trevligt folk! åkte därifrån vid 1, hem till joakim där jag&bella sov. eller sov kan man la inte direkt kalla det, jag sov kanske sammanlagt en timma! ;P mamma ringer klockan 12 på natten och ba " kommer du inte heeem :O " ja ba ojjda (a) hade helt glömt att de va min födelsedag dan efter ;p men de va lugnt, tog bussen hem vid 11 från hylte så var hemma strax innan 12. det var en jätteskoj kväll - förutom vissa saker som vi inte nämner här ..
så med andra ord en lyckad helg :) jag tycker om mina vänner väldigt mycket och ni är dem bästa, förgyller mina dagar, verkligen <33

grattis sofia <3


här kommer lite bilder från helgen!
         
   


Kommentarer
Postat av: Hulda.

Vi börjar 13.15 :O haha

2008-11-11 @ 12:26:20
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0