* sön/mån

igår var jag, mamma, peter&oliver på ikea en sväng på dagen. köpte bland annat en säng, jättemyysig (: sen på eftermiddan var vi hos mormor en stund och fikade&pratade lite! nu äre måndag igen och skolan började igen efter ett härligt lov. det var inte så hemskt som jag trodde det skulle va att gå upp tidigt igen, faktiskt :P och skolan var inte heller så tokig, eftersom att vi inte gjorde så mkt (som vanligt) x) .. och påtal om skolan, vår mattelärare har seriöst damp!!!! alltså jag tror verkligen det. han blir arg för iiingenting. och skriker åt allt&alla och alla är dumma i huvudet förutom han (?) .. :S konstig människa det där.
nu borde jag egentligen plugga.. men jag orkar verkligen inte. har ledarskaps prov på fredag och det är massa papper som vi ska kunna :/ så borde verkligen.. jaja får läsa igenom det innan jag lägger mig!

nu längtar jag bara tills jullovet, haha (: jag kan ju längta på för det är typ 34 skoldagar kvar tills dess ... -.- men bara att bita ihop. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0