* snö



jahaaja, då var vintern här på riktigt.. imorse när jag vaknade hörde jag mamma säga nerifrån; det har snöat! och jag visste inte först om jag drömde eller om hon verkligen sa det, så var tvungen att gå upp och kolla, och så sant som det var sagt, det hade snöat! jag hoppade vell inte direkt av glädje, då jag inte tycker om snö speciellt mycket. för ska det vara snö ska det va typ en halvmeter och inte såhär lite som ändå försvinner lika snabbt igen :P men det ger ändå en mysig julkänsla och det om något gillar jag. <3
men nu måste jag gå till bussen, pusspåalla

Kommentarer
Postat av: Hulda.

Här är det bara tråkig frost ;/ ^^

2008-11-21 @ 13:17:37
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0