* plugg, plugg&plugg

har pluggat ledarskap hela kvällen, verkligen inte kul men man måste ju..
har typ bara de i mitt huvve nu, haha så tror jag skriver lite här istället så jag tänker på nåt annat en stund.

det blev inget utvecklingssamtal för mig idag, mamma blev sjuk :/ <3 det var la både bra&dåligt men mest
dåligt för jag ville ha de nu så man har de gjort, men de kan inte hjälpas ;p så vi fick en ny tid, 27 november istället!

efter skolan idag gick jag, rebecca, jonna & bella på stan en stund, fikade på espresso house och kollade lite i affärer :)hittade en jättefin klänning på gina&världens finaste skor på bianco, tror jag ska köpa det imon (a) sen vare bara direkt hem med bussen & ja gissa .. plugga ;) hoppas på bra betyg imon. kommer säkert på blackout bara för de :P men hoppas på det bästa (y)

jag vet inte vad det var med min blogg igår men den ville inte riktigt som jag ville :P såg idag att det blev 2 likadana inlägg men det ena är nu borttaget så nu behöver ni inte tänka på de, hehe. såg också att ni hade svarat på min fråga, hehe. 2 av er är ju mina bästa kompisar så blev gladis att ni läste den ;) sen du anonyma får gärna skriva ditt namn om du vill, kul o veta vem du är jö :) nähe, papprena kallar, haha 8) ligger 5 st stenciler jämte mig som bara väntar på att få läsas igenom en 139029 gång .. imorgon äre helg och de gör mig glad, längtar tills lördag *
puss och hej sålänge, ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0