* peppar, peppar

ta i trä.. eller vad säger man :P både min lillebror&låtsas pappa har olyckligtvis fått denna årstids "underbaraste" sjukdom - maginfluensan!!! jippie jag hoppar av glädje - ELLER INTE! uush jag hatar den mest överallt annat, seriöst jag kan gärna få vilken sjukdom som helst (virus sjukdom då, inte cancer eller så) men bara inte magsjuka!! jag avskyr det, ush det är hemskt, det måste ni hålla med mig om. de flesta som känner mig bra vet hur jag är när det gäller sånt. så idag har jag försökt hålla mig borta från mitt hus&familj x) har ju varit i på kattegatt skolan hela dan och haft dansuppvisning, åkte ganska tidigt som tur va.. sen har jag varit hemma hos bella hela kvällen :P och nu så sitter jag här på mitt rum i min ensamhet, haha ;D skit skoj verkligen.. jag kommar nog inte kunna somna inatt utan att få ångest över att jag kanske blivit smittad ;P men vi får helt enkelt hoppas på det bästa (y)

så, dansuppvisningen idag - vet inte riktigt vad jag ska säga. var vell som jag tänkt mig, ganska nervöst i början men inte så speciellt mycket i slutet, jääkligt mycket folk runtomkring som stod och kollade, dansade tillochmed in i vissa för att dem nästan satt inne på scenen (!!) fick några kommentarer av snälla killkompisar när jag loggade in på msn ;P haha. det märks att det är typ 90% killar på den skolan asså! men om jag ska sammanfatta allting så tyckte jag att det var en kul dag och slapp ju skolan så det var ett plus.

nu blev detta långt vilket jag inte tänkt från början, men jag har ju tyvärr inget bättre för mig. sitter här & hoppas på mig själv :D hum jag är nog lite konstig ibland måste jag erkänna.. men men life goes on och jag kanske skriver imon (om jag inte är sjuk dvs :|) men ni håller tummarna för mig så lovar jag att vara snäll, resten av mitt liiiiiv! haha puss&kram

  en bild från helgen, förfesten hemma hos pappa med tjejorna ;D för mer bilder kolla min bilddagbok. josefineea.bilddagboken.se!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

svar: Hej! och tack så mycket :)

2008-11-18 @ 19:44:35
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0