* nyfiken

är lite nyfiken bara vad det är för folk som läser min blogg. om ni har lust så skriv vad ni heter och eran egna blogg, om ni har någon då :) kul att veta liksom!

idag har jag inte gjort speciellt mycket (som vanligt på vardagarna, hehe) men det blir typ att man kommer hem, äter, sätter sig framför tvn eller datorn och sen kanske man pluggar lite.. sen har dagen redan gått och så blir klockan sent, lite hemskt ändå när man tänker så men så är det ju! speciellt nu vintertid, ush tycker inte alls om när det blir mörkt så tidigt, blir helt depp. plus att jag då hatar mörker så det gör ju inte saken bättre ;p

imorgon har jag utvecklingssamtal :| jag är verkligen anti sånt dära! finner ingen mening med det faktiskt, tycker mest bara dem babblar skit ;p haha. men iofs är det ju bara 2 gånger per år så, som tur va! så klockan 9.50 ska jag&mamma träffa vår nya mentor, sara?! får hoppas de går bra o det tror jag med :))

kanske skriver imon. för nu ska jag sova hade jag tänkt. inte upp förrens 7 imon, naajz (:
godatt alla söta <3

http://www.youtube.com/watch?v=FE-9QaHM6oI&feature=related
pcd - i hate this part right here
sjukt bra låt, lyssna på den! :)


Kommentarer
Postat av: Hulda.

Du har till och med två inlägg med "nyfiken" xD

Men jag läser iaf din blogg :D

2008-11-13 @ 08:15:48
URL: http://sexibexii.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG LÄSER :) haha det blev två nyfiken inlägg (: gick det bra på föräldrar mötet eller ? =) <33

2008-11-13 @ 17:52:48
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0