* lucky me

yees, jag är frisk idag med minsann! tror jag klarar mig :)

idag försov jag mig (!!!) inte bra inte bra. men kan inte hjälpas eftersom att jag somnade vid halv ett igår, kunde verkligen inte somna tidigare..  vaknar halv 8 och bussen går 7.10, great (y) känner att det dära utvecklingssamtalet hade varit bäst att ha nu förra veckan ;p hehe..
kom iaf till skolan vid halv elva och gick runt lite med rebecka. vi gick bla till ledarskapsläraren för att hon skulle få sin biobiljett, och vi frågade även om provet.. jag fick vg så jag var ganska nöjd! och måste ju nästan säga grattis till dig rebecka ;D mvg, myycket bra jobbat. vi kan om vi vill ;) haha! " vaaaa mvg du skoooooojar :O " hahah de va lite kul (a)

efter skolan åkte jag hem till pappa och var där i ca en timme sen kom bella och vi gick en stund på stan, jätte tråkigt väder så vi orkade inte vara kvar så länge.. och måste säga att cubus har fått in hur mycket fina kläder som helst, blev helt kär. ville ta med mig allt hem :) efter de tog vi bussen hem som också mamma fick hämta oss vid för att de regnade :*
nu sitter jag här och tänkte lägga över lite bilder på cd-skivor. börjar bli ganska mkt fest bilder m.m på min data nu x)
sedan ska jag kolla tv lite senare - efterlyst hade jag tänkt. kanske skriver imorgon! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0