* helt crazy day/night | BIRTHDAY CHILD :D

yes, tänkte då berätta lite om gårdagen. det började med att jag egentligen bestämt mig för att stanna hemma, men efter mycket om&men och lite tjat från ola&elis så stack vi till hylte på fest ändå..

jag&bella gick upp till bussen men precis innan den kommer så kör pontus, rasse, niklas och tosse förbi och tvärvänder och skriker; ska ni med till hylte eller? :D vi ba haha sjääälvklart. så vi slapp åka den sega bussen vilket gjorde att vi kom dit mkt snabbare ;p när vi kom dit var det sjukt mycket folk, från alla håll&kanter kändes det som. både från stan, oskarström och hylte. men de va skoj att träffa nytt folk med =) men det roligaste under kvällen var att jag och bella kom dit med en öl, eftersom att detta inte riktigt var planerat. och slutade med att vi båda inte var så jätte nyktra om man säger så x) alltid snällt när folk bjuder xD
iaf vi va där till typ 1 ungefär, sen körde någon robban oss hem till joakim där jag bella och han sovde. eller ah, vet inte om man kan kalla det för sova för jag sov kanske max 1 timme. :P men ändå.
jag hade inte en tanke på att det var min födelsedag idag så jag var inte så noga med att komma hem, så det blev inget sjungande vid sängen idag inte utan istället tvingades man trängas med två egoister i en säng :/ haha .. maggan ringde vid 12 och sa grattis, haha nyktert oså ju (y) bra start på en bra födelsedag om man säger så.
vi tog bussen vid 11 fidag rån hylte där även alla andra satt. och TACK elis, för att du förgyller alla tråkiga stunder, haha fick fan knappt luft den bussresan hem, man kan ju undra varifrån du får allt :D
men nu kommer gästerna snart så jag måste fixa mig lite oså, men skriver kanske senare om jag hinner/orkar ( lär ju typ somna ) ;P om ni vill se bilder från helgen så gå in på bdb, josefineea. pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0