* härlig fredag

tjeena. idag när jag kom hem fick jag en jättehärlig känsla, av tanken att jag BEHÖVER INTE PLUGGA NÅGOT IDAG! haha. det har verkligen varit så hela denna veckan när man kom innanför dörren så ba åhnej, nu måste ja plugga :( men idag tänkte jag likadant och kom på att juste gjorde ju provet idag, superstolt :P hehe. tror det gick bra men är inte helt säker.. för det var jättekonstiga frågor och en av frågorna hade jag inte ens övat på :S men gissade lite och skrev ganska mkt ändå,  ca 4½ sida. men det är ju förstås inte längden som räknas utan innehållet, så får hoppas på det bästa (y)

direkt efter skolan idag så tog jag bussen in till stan och mötte mamma&oliver. vi gick och kollade lite i affärer, jag köpte dem skorna&klänningen som jag nämnde igår, hur glad som helst över de, hah ;P så nu är nyårs outfiten fixad! lägger in 2 bilder här under sen! efter vi kollat klart så fikade vi på espresso house (som alltid, höhö) jag går inte till något annat ställe längre, eh är bäst och så äre bara!! (eller vad säger du rebecka ;) ) sedan skulle oliver klippa sig, äntligen, han as mesig ut innan om ja ska va ärlig x) men nu är han supercool igen! ;p idag blir det inte mycket mer än att sitta hemma & bara ta det lugnt för min del. ladda inför morgondagen vilket nog kommer att behövas! tar nog bussen vid 4-5 in till stan sen äre full rulle tills vi sticker till lokalfesten i vilshärad. jag&tjejerna ska hem till pappa och förfesta innan också, ska bli najs :)

 
kommentera gärna och skriv vad ni tycker!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va skit snyggt, vi kommer lätt va snyggast på nyår <33

2008-11-18 @ 10:48:51
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0