* godmorgon .. ?

haha, idag sov jag jävligt länge, för att vara jag iaf :P tror jag vaknade vid typ 11 .. så känns fortfarande som att de e morgon, men kl e snart 2 :O måste börja städa, fixa och ordna allt inför ikväll! de ska bli najs :)

kollade på ema igår ju som sagt, vad tycker ni? jag tycker den var ganska bra, inte nåt jätte speciellt tycker jag inte. men jag tycker miley cyrus skulle vunnit priset för new act. för det är verkligen så, av alla dem som var nominerade så är det hon som är detta årets nyaste, tycker jag.. eller jonas brothers ;P men men! dem kom ju topp 3 iaf.

nä, nu ska jag slita mig från datorn och antingen plugga lite på ledarskapen, eller städa -.- inte direkt kul men ibland måste man! hörs kanske sen eller imorgon :*
ha en trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0