* dah

hahah, jag&rebecka ska börja vara coolingar igen 8) daaaaah!!!!!

idag har jag varit jätteduktig, faktiskt! skrivit hela vårt pm i ledarskapen (som jag, rebecka&maggan egentligen skulle göra tillsammans) haha, men det var inte så komplicerat så gjorde mig inget att ja skrev de :D så nu är det inskickat, fick svar tillbaka från Mette; Jättebra! Tack! Kram Mette. lite fjäsk har man allt, eller? (a) hon är en toppenlärare iaf ;D
så nu måste jag bara skriva den där jäkla "sagan/dikten/kalladetvafanduvill" grejen xD om medeltiden, och vi ska läsa 2 böcker innan vi skriver men det hinns inte med så jao, har inte kommit specellt långt, sitter&gör annat som vanligt ^^
men senast imon ska ja skicka in den, proomes lis-britt (a)

imorgon är jag dessutom leeeedig :D så gött!! sova länge, äntligen. så ska in till stan på förmiddagen och träffa rebecka/hulda - the best of the besthest! :D
nä nu har jag råkat trycka på någon knapp så alla bokstäver blev plötsligt jättestora? haha så orkar inte skriva mer nu töJp LikZååM! hej fjortis hej jag går i åttan, höhö KJAMIZZZZ med massa Z:an!!!!


Kommentarer
Postat av: HULDA FFS

PUSSELIPUSSISAR JÅSÄFIJNÄ!

2008-11-20 @ 20:03:00
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0