* boring

jag har haft världens tråkigaste helg.. igår gjorde jag inte nånting, kollade tv. inte idag heller, förutom att bella kom hit en stund och underhöll mig :D  känns annorlunda att inte ha festat på en hel helg, haha.. men som ola sa, " du behöver en vit helg " x)

imorgon blir de nog julskyltning i think, om det inte regnar.. ska nog sola med mamma imon med för jag är viiit just nu! ajaa har inte så mkt mer kul att bjuda på. det var ju trevligt att du som ringde mig igår hitta till min blogg med, verkligen. kul humor hörrödu! ^^

natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jultomten xD

ja det suger med vita helger, nästa så ska vi festa rejält ;)

hade du kul på julmarknaden ? <33

2008-12-01 @ 12:45:35
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0