heeeeej!

sitter hemma hos pappa och lyssnar på miley cyrus, mkt mkt braao :)) vid halv fem kommer mamma och hämtar mig sen blire vell hem o plugga :/ psykologiprov på fredag ^ men innan det ska jag iaf ta diezel och gå en runda i det fina vädreeet =) och påtal om fint väder, jag har blivit skitbrun :O mahaa, eller ah inte så brun som jag blir efter en hel sommar men nästintill asså. jag solade lite i lördags och typ hela dagen i söndags, och man kan tro jag varit utomlands typ x) fast det fula är att jag knappt solat baksidan så är bara brun fram (a) men jag jobbar på det :P idag är det endast 21 skoldagar kvar och 32 dagar kvar tills vi åker till turkiet :D gissa om jag längtar, eh jaaaa! komma bort ifrån detta lite, ska bli så sköönt. skolan och allting. but im gonna miss my daddy :)) liiite iaf. men det är ju bara en vecka så ^ men nu ska jag ner å äääta, pussipusss


Kommentarer
Postat av: bella den bääästa

JAG LÄÄÄÄNGATR SOM FAAAAAAAAAAAN! det kommer bli den bästa veckan någonsin, och det kommer bli en jävligt bra start på en jävligt bra sommar

2008-05-08 @ 08:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0