jag kommer aldrig på nån bra rubrik!!!!!!!! :|

idag hade jag proooOooov. som gick åt helvete :) eller okej, kanske inte rikigt så dåligt. men nästan. blir iaf glad om jag får G =) ush vad jag tjatar om skolan hela tiden.. borde börja prata om något annat, men som vad? är ju inte den bästa bloggaren som sagt. jag tror att vissa bara har det i sig, andras bloggar som jag läser är hur bra som helst, tycker jag .. får bättra mig lite, övning i bloggskrivning? tjooheeeej! well, jag kan ju passa på att berätta lite om min vecka, kanske. för er som är intresserade.
vi börjar från idag eftersom mitt korttidsminne suger :) klockan 8 imorse åkte jag o mamma upp till sjukhuset, igeeen. gick vänta i typ 40 minuter eftersom personalen där är seg! sen tog dem blodprov på mig, (hataa!!) men jag överlevde det med :} sen bussen till skolan vid halv tio, ha matematik. eller aah -.- öva på psykologiprovet kanske det heter. jag har vart hur nervös som helst inför det bajsiga provet, det var det första jag tänkte på innan ja somnade o det första när ja vaknade .. men iaf, sen hade jag provet, kändes som jag satt där i en hel evighet (?) tog bussen fem över 2 till pappsen och nu sitter jag här, ska nog hem snart tro jag. sen resten av denna veckan har jag vell inte gjort ngt speciellt. var med bella i måndags, sen tis, ons, tors var jag bara hemma och pluggade .. gud vad tråkigt det där lät, men jag var ju tvungen!! har kollat på massa bra tv-program också :) ao, nu ska jag kila ner och äta chokladpudding, fatsooo! men puss på alla söta *

btw, alla röstar på danny i let's dance ikväll, han ska vinna det här för det förtjänar han ;d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den som är bäst på att dansa som förtjänar att vinna.

2008-03-07 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0