skuulan

skolan idag var faktiskt okej.. men inte mer ;p historian var lugn, jag blev nästan klar och vi får tills på måndag på oss att lämna in arbetet och bli helt klara för att redovisa, skönt! men redovisningen ska vara på en kvart, tror verkligen inte vårt kommer bli det. men men ^ hade psykologi för första gången idag, det var skoj :) läraren verkar superbra och jag gillar själva ämnet. påtal om skolan .. satt nyss och läste dannys blogg, där han ofta skriver en massa om att man ska kämpa på i skolan osv. och det hjälper faktiskt, lite :P eller man börjar tänka efter och följer hans råd. hittills har det gått fint så får la fortsätta så hela terminen ut =) jag satt och kolla planeringen för historia idag och blev skitglad när jag såg '' v.22 summering av terminen '' min första tanke; åh, det e '' bara '' 20 veckor kvar i skolan! haha .. kanske inte så bara men det lät lite.. ;P tror faktiskt det kommer gå fort. sen har jag något mer att se fram emot förutom sommarlovet. 2 dagar efter skolan slutat, den 7 juni åker jag till turkiet ;D  perfekt start på sommarlovet liksom :) bara glömma allt vad skolan innebär och va ledig i ca 2 månader sen nya tag och då e det bara 2 år kvar i skolan :D wiie! ..

imorgon kommer jonna till skolan igen, såå kul! hon kommer vara neger, efter 3 veckor i thailand ;p hum..
men kul att få träffa henne igen, så längesen nu.. <3
aja, ska inte tjata mer nuue :) tvn kallar.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0