nytt år och nya möjligheter!

jag byter liv och skaffar mig nya perspektiv .. (?)
igår blev en mycket lyckad kväll måste jag säga. det började med att jag åt hemma och sånt, sen stack jag ut och mötte mathilda&robin och vi 3 gick hem till edvin där också lite annat trevligt folk var! sen var vi där till ca 12, då gick vi alla ut och kollade på raketerna och drack champanje :) sen kom elin och jag och hon och mathilda gick ner till samhället, alltså GICK! alla andra ba; ne men asså vi tar bussen! men nejdå, vi var så duktiga att vi gick ner och det tog vell kanske ca 15 min ;p jaja .. ja ringde sara och hon sa att dem var hos danne och som tur var va vi välkomna dit ;p hah. iaf, var där till typ 2 då jag och amanda gick och mötte sebbe vid bussen, men sen var han tvungen att dra hem igen så jag pallade inte gå tbx till danne så jag gick hem själv :P hemma vid lite över två och kvart över tre la jag mig i min säng och sooov =) och det var mktmkt skönt att få sova! sen idag vaknade jag vid typ 11 :| huh. bara sovit ca 8 timmar, inte så bra eftersom jobbet kallar imon ;p men vafan, det är ju bara nyår en gång om året liksom, så det tycker jag man får stå ut med ;) bytheway så har jag legat framför tvn hela morgonen (förmiddagen) och kollat på filmen bilar.. den är faktiskt brao ;p mh. men hoppas att alla hade en mycket bra dag/kväll/natt igår iallafall :D det var allt för mig, pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0