friday we like!

skola, in till stan. klippte mig ^ har inte bestämt mig än om jag blev nöjd ;p det kommer nog ta lite tid! måste slinga det i helgen med, blondare. får nog bli på söndag eller nåt .. hittade lite kläder idag med, en mörkbrun skinnjacka på only, en svart väst på hm och tre linnen på hm med + lite småsaker! men däremot har jag inte hittat några skor än?!? blir helt gaalen. letat typ halva vintern och lär vell få leta halva våren med. inte lätt att vara kräsen, nej! idag kom josefine tillbaks till skolan med, det var skojs att få träffa dig igen. hänt en hel del på denna veckan ju ;) hah! däremot fanns det en annan sak som gjorde mig fett sur och som jag inte kan sluta störa mig på. men det pratar vi inte om här. räcker att dem som redan vet om det vet det, eller nåt .. jaja. imorgon klockan två ska jag på dop, kusin liam :) får hoppas på att det inte tar hela dagen, för det orkar vi minsann inte med! ska kolla på lets dance om en halvtimme hade jag tänkt, hejaadanny (y) haha. nejmen nu ska jag plocka iordning lite på mitt rum. ser ut som att det slagit ner en bomb, eller värre ;D så kan det gåå! pusspåde '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0