allt och inget

har inte skrivit på ett tag .. och har hänt en del sedan dess känner jag :)
igår - onsdag. skulle hela klassen på rättegång. kom dit och då fick vi veta att den blev inställd för att den åtalade aldrig kom! så vi fick sitta och lyssna på en domare och en nämndeman när dem berättade om hur det e att jobba som det osånt, ganska intressant faktiskt! efter det stack jag och dem andra tjejorna till blue thai och åt jättegod mat. sedan gick vi lite på stan och kollade. jag jonna och rebecka beställde tid för piercing i naveln .. :P huuh!
vågar jag? mjoo ska nog klara det. har ju tjatat om detta i typ ett år nu så :) sen slipper alla höra mitt tjat. iaf, den 1 februari klockan halv tre ;) imorgon e det fredag vilket gör mig på mkt bra humör. i <3 helger liksom. ska klippa mig imon med, direkt efter skolan. jonnis ska följa med mig, tycker inte om att gå till frisören sj, fråga mig inte vf ;p får hoppas det blir brao iaf. efteråt ska jag antagligen kolla lite med syster, om vi blir vänner tills dess! (?) neejmen. brukar faktiskt aldrig bråka med henne, min äldsta syster då. men idag blev jag så jävla sur på henne. för er som vill veta vf och orkar läsa fortsätter läsa annars råder jag er att inte göra det :) haha! ^ men det började som vanligt med att hon tjatade om sin j*vla plattång, och jaa visst det var jag som tagit den idag. så blev det ett himla liv bara för det. och sen går hon in på mitt rum och tar min och säger att det e hennes? (vi har exakt likadana) iof så e hennes nyare så det spelar egentligen ingen roll men jag ska fan ha min egna .. vill inte ha hennes! så ska gå och sno tbx den när hon inte märker det ;p mh, så sur blir jag! fast det inte e så stor grej. men grejen e den att hon tror verkligen hon kan göra vad som helst med mig och MITT liv? jag har ett eget som jag sköter huuur bra som helst sj. utan henne! jajajaa, nu tycker säkert ni som läser detta att ja e helt patetisk och jättekonstig men palla bry sig :D det var allt för idag kanske skriver mer imon om ja orkaar. pusssålänge '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0