sportlov '

igår var jag och bella jätteduktiga. vi tog tyzy med oss och gick en lång runda, bla till kyrkogården. sen skulle vi egentligen hem till bellas farmor men klockan blev mkt och det blev mörkt ;p så vi får gå dit idag eller ngt istället. sen sov jag hos henne tills idag :) vet inte vad vi ska hitta på, ska iaf ut och gå en runda snart om det inte regnar (!)
jag vill inte tillbaka till skolan på måndag btw, får fan ångest när jag tänker på det. såå himlaaa tråkiiiiiiggggggt!!! orkar inte med prov, läxor, jobbiga lärare o allt vad det nu är, hah! men snart sommarlov, får se det så ist :P eller ah, ca 4 månader kvar, men det går snabbt :D yeye, nu ska jag läsa bellas bloggg.

pussciaao '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0