nervöös!!

den här känslan tycker jag inte riktigt om. ena stunden är jag hur nervös som helst och andra stunden känner jag inte av det alls. försöker hela tiden inbilla mig att det kommer göra skitont och jag typ kommer börja storlipa. men så får vi hoppas att det verkligen inte blir ;p efter vi har piercat oss ska alla tjejerna hem till josefine, sen ikväll ska dem till madison. vill meeed :( men inte så smart att åka ner dit det första man gör med en nytagen piercing! så får bli nästa gång :) senare ikväll om jag hinner ska jag hem till pappa en stund, eftersom han har kommit hem nu efter 5 veckor i thailand! nu kommer jag bara gå och vänta på att klockan ska bli halv tre så jag får det gjort så jag slipper gå och vara nervös sen! wish me good luck everybody ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0