josefineea

kom precis hem från rebecka ^ det vart najs. ska hem om en halvtimme. dem andra skulle på fest till andersbeerg men det orkade vi inte med ikv, plus att mina bussar inte går alls ofta nu ;s yeye. imorgon är det söndag vilket betyder SKOLA om en endaste dag. hallååå?! vart har lovet tagit vägen? orrrrkar verkligen itnem ed skolan. så säger jag iofs alltid men det är såå hemskt. psykologiproc den 7 mars, har du övat josefine? svar; NEJJJJ!!! inte ett enda skit. knappt ens öppnat boken. plus 135 engelskaglosor tills nästa vecka med (y) det är ju bra jobbat. ååh tänk om man ändå kunde gillat skolan och orkat engagera sig? det lär ju aldrig förekomma i min värld ... men får la lyssna på D, sköt skolan, tänk positivt, ni kommer ångra er om ni inte gör ert bästa. allt går om ni bara vill! joo jag vet. ska försöka , och jag SKA klara det, kaanske! måste gå nu, min " coooooola " pappa ska köra mig på moppen in till stan, maahha vi får se hur det ska gå ^ puss och ciiaao, sov göötttaans!

Kommentarer
Postat av: bella

hahah jag vill också åka moppe med din pappa x)

2008-02-27 @ 08:05:57
URL: http://thegiirlnextdoor.blogg.se
Postat av: Josefine

haha nejdu det kan jag lova dig att det vill du inte x) haha

2008-02-27 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0