hejsvejs!

inte skrivit på ett tag för min dator funkar intee! men den är på lagning så hoppas jag får tbx den snaart!
idag hade jag egentligen tyska på morgonen, men pallade verkligen inte gå ^ lider mig genom dem lektionerna, så himla tråkigt ;s jaja, slutklagat .. idag fyller min underbara syster emelie 20 år, GRATTISGRATTISGRATTIS :) <3
oouh, gammal nu. mahaah! så ikväll blire massa god mat och tårta =) det gillar vi! fast ett stooooort minus är att jag måste verkligen plugga idag med, sv talet + 200 engelska glosor, buhu! :( men bara att bita ihop och göra det ^
har samhällskunskap om en timme, kolla på film. sen matte sen heeeeem! pussciiiiiaaaao *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0