* nyårsafton

gott nytt år :D några timmar för tidigt men ska till bella senare så då hinns det inte med att sitta vid datorn. trots att jag fortfarande är sjuk så känns det som att det kommer bli en bra nyår! =) eftersom att jag och bella alltid har kul tsm så kan jag inte tänka mig annat idag, och plus att lite annat kul folk ska va med. imorse när jag vaknade var mina körtlar jättesvullna :( kunde typ inte andas.. kändes som att jag andades genom ett litet hål. men tog en ibumetin och de blev lite bättre. så har ingen feber eller nåt nu, bara halsen som krånglar..

men nu ska jag gå och fixa klart mitt hår. mammas & deras gäster kommer om 10 min :P
hoppas alla får en bra kväll och en super start på 2009 ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0