* love is all you need..

jag hade världens finaste dröm inatt.. jag blev jäätte besviken när jag vaknade och det visade sig att alltihop bara var en dröm :/ den handlade iaf om att jag hittade min drömprins. han var verkligen perfekt. vet inte riktigt hur jag träffa honom men tror det var jag bella och rebecka som skulle på en fest, hos honom då. fast det var bara vi 4! det hela slutade med att vi sov där och dagen efter var jag och han ihop :P jätte gulligt var det och jag vaknade med ett leende på läpparna. ååh vad jag vill att den skulle varit sann. det var en sjukt speciell känsla, har aldrig känt så förr. jag är verkligen inte den personen som blir lätt kär utan tvärtom, har jättesvårt för att bli kär, och om jag blir det då blir jag det alltid i fel person. mh livet är inte alltid lätt alltså.. men det sägs ju att drömmar kan bli sanna och jag önskar inget hellre än att denna blir de :') <3

och yees, nu funkar internet igen (?) har inte den blekaste aning om hur jag gjorde men det kom upp någon grej som stod att det var något programfel i virusskyddet.. så kunde man chatta med såna som kunde hjälpa en med vad felet var, och när jag skulle starta om datorn, för det stod att man skulle de, så kom internet upp automatiskt när den startades igen och allt funkade. haha ;P jag blev såklart överlycklig men vill ändå veta vad det är som krånglar :S någon som är proffs på datorer? för det är inte jag x)

idag är jag hemma från skolan. vi hade inga viktiga lektioner idag så jag valde att stanna hemma och plugga idrott och skriva ledarskaps arbetet istället.. plus att jag hade världens huvudvärk igår, trodde seriöst att mitt huvud skulle sprängas, och önskade också att det gjorde de just då ;p så ställde inte ens klockan imorse vilket resluterade i att jag inte vaknade förrens halv 11 (a) skönt att få sova! och idag är de ju bara 9 dagar kvar tills jullovet :) wei längtar.
men nu ska jag kika vidare i andras bloggar, har missat ganska så mycket kan jag tänka mig ;p hörs kanske senare eller imon. pusss josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0