* killing me softly..?

aaaaaaaah, nu har jag suttit sedan kl 1 med den här jävla ledarskapen.. tar ju aldrig slut? blev nyss klar med teori delen och tänkte "yyees, äntligen" men nejdå , den glädjen var inte långvarig för då hade jag ju analysen kvar, PLUS sammanfattningen ;/ ;S ååh vad jag inte orkar skolan mer nu. bara ge mig lov. okej att det bara är en vecka kvar men jag behöver det nu. och de spelar ingen roll för jag har ett prov + inlämning imon. hur ska jag hinna öva på de hade dem tänkt?! det är fan sjukt egentligen. lärarna tror seriöst inte att vi har något liv utanför skolan. dem tror la att vi går hem, sätter oss med böckerna och börjar plugga direkt. men NEJ så är det inte, eller ah okej för vissa kanske men jag är verkligen inte en utav dem. jag hade gärna velat hinna med att umgås med folk efter skolan eller göra något annat som får en att må bra och som är kul. men det är fan sällan man hinner de asså.
 JAJAJAJJAA nu blev detta ett vääldigt negativt inlägg men ingen som tvingar någon att läsa de. jag måste ju ta ut mina aggressioner på något? var glad att jag inte gör de på dig :)) HAHA
 
ajaa ska skriva klart min underbara analys nu :D and im still HAPPY!
(+sammanfattningen) hej å hå jag kommer inte hinna med att sova inatt.

puss på skolan och alla lärare som är tröga i huvvet!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0