* jag gör framsteg..

tjenahejsan alla glada :*
idag har jag, för första gången på TVÅ veckor varit inne i stan! kändes skönt att få komma ut lite har ju typ bara suttit här hemma och degat.. för tråååkigt! så idag åkte jag, mamma, amanda&oliver in en sväng till stan, hittade inte alls mycket, bara en tröja på vero moda och sen lite små saker. bla hårfärg, ska slinga håret för det ser förjävligt ut just nu. sen lite annat smått som man behöver. imorgon är det nyårsafton, känns inte som det :O känns både bra&dåligt. dåligt med tanke på att jag inte kommer kunna gå på den festen som jag är bjuden på och som jag längtat till sedan jag fick reda på det, sen också att jag är sjuk och inte får anstränga mig , dricka alkohol eller något sådant! (y) trevlig nyår på er med säger jag bara.. alla kommer dricka massa gott och jag kommer att sitta där med min läsk! ;S trevlans. men kanske smakar liiiite (a) hoho, tur att inte mamma läser min blogg :) pusss isåfall. <3 sedan det som är bra med imorgon är att jag trots allt, förmodligen (?) kommer att få fira med bella :D det var ju faktiskt det som var planerat och vill inget hellre än att fira med henne =) så ja, det kan bli en lyckad dag ändå och jag hoppas på en bra start på 2009. synd bara att jag inte får fira tillsammans med rebecka :( ville ju så gärna det för jag vet hur kul vi skulle haft tsm, jaja vi får ta igen de nästa nyår? :D nu ska jag sätta på tvn och kolla om det kommer något bra på den, och sedan läsa den nya frida-tidningen. pussss!!

Kommentarer
Postat av: BEEEEELLA

aaw gumman , vill inget annat än att fira med dei heller <33 :)

2008-12-30 @ 20:49:18
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0