* hej alla söta

tänkte lägga in lite bilder på några snygga bikinis som jag gäärna hade velat ha nu till sommaren. alla är från victoria secret's hemsida :)

   
   


idag slutade jag tidigare från skolan, så tog bussen hem redan 12.15.. var så jäkla trött! så det var skönt.
när jag kom hem gjorde jag inget speciellt, åt lite och kollade på tvn. var inget bra alls på tvn så satte mig vid
datan och kolla runt lite.. finns typ ingenting att göra på vardagarna? och nu har man ju inget plugg heller så
kan inte skylla på de (a) skulle egentligen åkt hem till bella idag iofs, men blev inte så .. kanske imon =)
nu ska jag kolla på 90210 och gå ner och vara lite social med min moor :) puss och heej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj tänka på bikinis redan.. jo tack, ge mig sommar :D

2008-12-15 @ 20:32:10
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Hulda.

den vit/turkosa/bruna var jättesöt :D

2008-12-15 @ 22:07:19
URL: http://sexibexii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0